Bloggdrottning!

NOOOOOOOOOOOOOOOT!

Nåja, man kan inte vara bra på allt XD

Har inte haft något internet på sista tiden, fick igång det idag. Har jobbat också och kommit igång med träningen (löpning utomhus och Zumba) så det har inte funnits mkt tid över.

I förrgår var vi på Almtuna-Leksand. Almtuna spöade återigen Leksand så jag tröstköpte en Leksandshalsduk. Man ska stödja förlorarna!! Min förhoppning är att Leksand ska kliva upp i Elitserien så att jag kan hålla på båda lagen. Eller tjaa... jag gör väl som alltid, håller på det vinnande laget!!! Lättast så.

Idag är jag hemma från jobbet med en sjuk hund. Nu vet jag hur det är att vabba utan vab. Han har fått magkatarr. Så det blir fasta i 24 tim och sen risavkok och till slut ris med fisk. Denna diet kan man få hålla på med upp till en mån om det vill sig illa. Han har hållt oss uppe hela natten med kräkningar och diarré, stackars hund. Barn kan man iaf prata med. Bra med hundar och djur är att de accepterar och finner sig i alla situationer. Det skulle vi lära oss av. Gilla läget och köra på. Nytt motto för 2010. It can only get better!!

Idag är det inga -24 så idag får jag springa igen, hurra hurra! Vi ska ner minst 5 kg till resan i april så det gäller att ligga i. Man vill ju ha något som fungerar och som man kan leva med. Får hem en GI bok idag som jag hoppas ska fungera för mig med min träning. Slippa dutta och hatta fram och tillbaka.

Nähe, nu ska här kokas ris. Kanske skulle sätta mig själv på en risdiet när man ändå är igång :)

Hej svejs!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0