Dag 3

Dagarna rullar på och det går riktigt bra med ny livet. Igår på invigningen av nya vip rummet på hovet så drack vi bubbelvatten och åt några jordnötter, helt enligt GI :) Det lockade inte ens med vin och snittar. 1 poäng till mig!!

Idag blev det återigen en rask promenad med Sixten och sen har jag ätit äggröra med tomat, lök, paprika och parmaskinka. Yammie! 1 glas c vitamin och nu blir det kaffe.

Jobbar kväll igen så det är bara att sätta igång med kläder och nylle. Har skaplig träningsvärk i vaderna sen dansen igår. 20 min express och det var knäböj och rörelse hela tiden, superbra träning för benen!

Petra: Jag hoppas du blir frisk snart sis, håller tummarna för dig!!!! Tror för övrigt at GI skulle kunna passa dig så du slipper dessa "sluta med" och förbud. Det är precis hur lätt som helst och jag mår redan bättre av det! :D

Sixten har för övrigt lärt sig en sak under sjukdomstiden. Att han kan sätta sig hos matte och väcka henne med att pipa en massa. Var vaken 2 timmar pga honom inatt och jag fattar fortfarande inte vad han ville. Han brukar alltid visa vad han vill när han vill nåt. Typ gå till köket om han vill ha mat, hallen om han vill ha tuggben, altan om han vill gå ut etc. Nu gjorde han inget spec. Kanske bara hade damp som matte och inte kunde sova. Han fick ett par smackos godisar iaf, haha, som straff för att han väckte mig. Han älskar smackos men han blev ju törstig så nu blev han ju tvungen att dricka, för första gången ur sin vattenskål på 1 vecka!!! 1 poäng till till mig!!

Hej svejs!!

Kommentarer
Postat av: Frieda

Hur blir det med maten på jobbet och så? Klarar du det iaf? Puss

2010-01-13 @ 23:50:18
URL: http://gaaaalet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0