Kebab time

Dansen igår har satt sina spår, har så ont i baken så ni anar inte. SWEEEEEEEET!

Nu är HS på ingång med kebab till hockeyn, Leksand spelar idag mot Oscarshamn som ligger sist i serien. Det stå 2-1 till Oscarshamn. ASSÅ seriöst, varför hejar man på Leksand och hur kan de leda serien???

Skulle sluta 16 idag och springa efter jobbet. Kom iväg 17 och var tvungen att åka till posten och hämta ut CDON paket som HS inte fick ut. Sen var det på tok för kallt. Jag har inte drickit något vatten på hela dan så jag känner mig dessutom het uttorkad och slut.

Jobb typ 2 tim imorrnbitti sen helg.

Hej svejs!!

Kommentarer
Postat av: Frieda

Kan inte du hjälpa mig att göra en header?

Jag är inte tilräckligt pysslig för sånt! Puss

2010-01-08 @ 22:33:23
URL: http://gaaaalet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0