Kursdags

Så var denna helg över... har jobbat hela helgen men det har gått bra. Hade migrän och kräktes igår, halvkul da kan man säga. Men jag fick ju kräkas :D

I morgon börjar etapp ett på Nagelterapeut utbildningen. Ska bli så kul! Framför allt att slippa jobbets do's and dont's och sätta sig vid skolbänken igen. Det blir visserligen långa dagar men det kan man väl leva med. Köpte ett 30 dagars sl kort idag och döm om min förvåning när jag fick välja färg :) Det blev ett lila! För det verkar ju nödvändigt.... haha.

Idag efter jobbet kollade vi när Robert Karlsson vann en golftävling i Qatar, mycket spännande. Sen åkte vi och gick i slottsparken vid Rosersbergs Slott. UNDERBART. Något jag varmt rekommenderar. Perfekta ridvägar i skogen, tyvärr var det inte för häst. Ska prova springa där i vår. Sixten fick bäras bitvis stackarn, fick såna isklumpar mellan trampdynorna.

HS cyklar på kontoret med sin mördarmusik, vet inte vad det är för skit han grävt fram X) så jag har Rix på, på högsta volym, haha. Grannarna måste tro vi är tokiga och Sixten har gått och lagt sig i sovrummet...

Tror jag måste leta på lite Samarin eller nåt för jag mår illa. Och nej, jag är INTE gravid. Tänk förresten att man som tjej mellan 25-30 inte kan säga att man mår illa utan att folk tror att man är gravid :) Konstigt!!

Ha det bra folks!

Kommentarer
Postat av: Frieda

Kräktes du igår också?

2010-02-01 @ 09:50:40
URL: http://gaaaalet.blogg.se/
Postat av: Alexx

JAPP! Lördag och söndag!!

2010-02-01 @ 19:49:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0