Loving it

Dag 1 på nya livet gick igår bra. Inga som helst problem med ev sötsug. Fick inte heller någon trötthetssvacka under HELA dagen. Man brukar ju ha up and downs och det beror uppenbarligen på socker och kolhydrater.

Dagen idag har börjat med en rask 30 min promenad, en liten yoghurt tallrik med nötter, solrosfrön och torkade aprikoser. Gärna 1 kokt ägg till men det hade vi inte hemma.

Till lunch (efter handling) har jag nu ätit en tonfisk och majonäsröra med ägg (2st). Man kan ta med crème fraiche om man inte gillar majo (Frieda). Till detta hade jag gurka. HUR gott som helst var det, och mättande.

Till mellis blir det en smoothie och sen blir det fläskkotlett med ungsbakade grönssaker (blomkål, paprika, lök, glömde squash)

Hade tänkt träna mer, vilket inte är ett måste, men jag har som kramp och ont i ena vaden så jag hoppar det. Fler raska promenader med hunden räcker bra med lite styrketräning.

Har under fm fixat designen på Friedas blogg, header, bakgrund mm. Det är skoj. Sixten har varit duktig kille och bajjat en korv idag. *Stolt mamma* Han börjar bli frisk!!!

Ikväll ska jag på basket i uppsala. Först vip invigning och sen match mot 08-Sthlm. Ska bli kul. Jag som själv spelade och (framförallt) hängde med spelare när jag gick på högstadiet. Just ja, var ju tränare med Agge oxå :D

Har haft muppfel på min Iphone sen igår. Hela displayen var superinzoomad så om jag svarade på ett samtal eller ringde ett tex så kunde jag inte lägga på utan att försöka scrolla och hitta den funktionen. Haha. Var på väg att ta fram hammaren och göra slut på lidandet. (för telefonens skull alltså). Men kära Frieda testade 118 tjänsten där man ska kunna fråga och få svar på ALLT och mycket riktigt så löste det sig. TACK ÄLSKADE VÄN!!

Nähe, dags att fortsätta dagen. Ska sticka vid 17.

Här är formen jag ska tillbaks till!!



På återseende!!


Kommentarer
Postat av: Frieda

Tack själv! Jag är supernöjd! Puss

2010-01-12 @ 23:05:12
URL: http://gaaaalet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0