Ny vecka, nya tag

Helgen svishade förbi på 2 röda och nu är det måndag igen. Jobbar tis-tor, lör-sön så det blir på sätt och vis kortvecka. Sen börjar SPA manikyr utbildingen måndagen efter, 1 februari :) Då är den som vill välkommen att komma och få naglarna gjorda!!

I fredags kom jag iväg från jobbet vid 15.30, åkte hem till Märsta, bytte om, gick med Sixten, tankade och åkte mot Uppsala. Lämnade Sixten i Årsta för hans bästis var hos mamma och pappa. Sen körde pappa ner mig till Linné där jag och patron åt lite buffé och lyssnade på coachen som pratade om kvällens match. Sen åkte vi upp till Fyrishov och kollade på UA-Södertälje. Där vi är svaga är de oerhört starka, det ska de ha all cred för. Men i övrigt var det domarj***a***s fel som blåste för foul var 11-15 sekund, not cool. Ua's coach var ute på plan och slet sig i håret och skrek redan i första quarten, domarna fick säga till honom flera ggr. På slutet så buade hela publiken och spelarna hade för länge sedan visat sitt missnöje.... BAJSMATCH!! Vi torskade med 12-14 poäng så det var jämnt ändå. I like basket, men ska läsa på reglerna lite, fattar inte skillnad på alla fouls...

I lördags var jag ute och sprang 5.5km innan frukost. Det var jätteskönt och inte alls så jobbigt men jag tog helt slut i kroppen (för varmt klädd i -10), låg i badet och på sängen som ett paket resten av dan. Efter att jag petat i mig frukost vill säga. Vi skulle iväg på restaurang och bio på kvällen men det sket sig. Avatar 3D måste vara historiens mest svårbokade film. Vid 21 tiden km iaf en kompis och hämtade och vi hamnade på spelkväll med pubbesök efter. Vi som inte ätit nån middag blev kanske lite mer påverkade än andra :) HS kräktes flera gånger innan vi kom hem haha och han låg hela dagen igår, stackarn. Jag mådde prima, man är ju rutinerad. Jag drack tex bara kaffe och vatten på puben, man ska sluta i tid :D (stolt över vuxenpoängen jag samlar på mig)

Idag ska jag göra klart översättningsjobben åt jobbet så jag kan skicka lite offerter i morgon. Sen ska jag in till stan och hämta min fyrbenta älskling och sen vid 17 ska jag få en ny ruta på bilen!!!

Enjoy your day!


Kommentarer
Postat av: Frieda

Tur att någon av oss samlade vuxenpoäng i helgen... =)

2010-01-25 @ 15:59:50
URL: http://gaaaalet.blogg.se/
Postat av: Alexx

Jaaa du vännen drog nog bara ihop minus poäng den kategorin är jag rädd :D Men du är underhållande och det gillar vi och det får du pluspoäng för!! Puss

2010-01-25 @ 18:34:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0