Realitycheck

Ny vecka nya möjligheter.. Heter det inte så?!

Var på kick off med jobbet i söndags, åkte buss vid 9 från jobbet och sen var det föreläsningar och prisutdelningar etc hela dan. Jag fick för övrigt pris -Årets Brobryggare- Ställer upp där det behövs :) Mitt under en föreläsning börjar min mobil ringa, som jag för info stängt av ljudet på, jag tryckte på alla knappar jag kunde för att få tyst på den, haha. Sorry JOSSAN, jag ringer tillbaka :D

Sen hade vi en kul aktivitet. Vi var ett lag på 8 personer som vi delade på två. Hälften började ute med pannlampa och kom-radio. Vi andra satt inne och fick lotsa de andra runt via en karta. De skulle hitta kontroller med målade figurer på. Sen skulle de beskriva figurerna för oss och vi skulle RITA de efter beskrivning :D Alla lyckades riktigt bra faktiskt, men vi lyckades INTE bäst :D

Sen skulle vi göra oss i ordning fort som attans och klockan 19.45 var det middag. Notera då att man ätit 1 frukt och en smörgås sen morgonen. Under dagen bjöds på smörgås, frukt och fika. Svårt val med GI. Nåja det gick bra, jag gick ner lite till :D

Helstekt gris till middagen, skitgott, jag åt svål, I LOVE grillad svål!! Sen var det med prisutdelning och mitt kära jobb tog av de 3 hotellen hem årets bästa försäljning!!! Sen kom Ann Westin eller vad hon nu heter. Komikern. SÅ JÄKLA KUL. Tror alla satt och skratta så de grät mest hela tiden. Att rekomendera. Sen körde vi lite eget disco och avslutade kvällen med bad i vak, bubbelpool och bastu. SKÖNT. Har dansat i klackar och har ont överallt, vilken jäkla träningsvärk!!

Viktresultatet för v1 blev iaf 1.5 kg. Det är jag väldigt nöjd med eftersom jag i princip inte tränat alls. Ska försöka komma igång nu i veckan. Jobbar ju mest kväll men får gå upp tidigt och träna. Never happened but there's a first time for everyone!

Nähe, make för jobbet och frisering av hunden!

Ha en bra dag!


Kommentarer
Postat av: Frieda

Hej!

Kommer du till mig nästa vecka? Vilka dagar? Jag ska iväg på en liten grej tisdag, men det blir inte så sent... Puss

2010-01-20 @ 10:29:16
URL: http://gaaaalet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0