Silvertejp är bra tejp

Fick ingen ny ruta till bilen, när jag kom in på verkstan så insåg vi att den rutan de skickat från Örebro var i miniatyr jämfört med den jag inte har på plats nu. FEL alltså. Nåja, han skulle försöka lösa det så får jag åka in på onsdag igen... Silvertejpen sitter bra annars :D

Ja sprang iaf på dagen, skönt som sjutton, 1.5 min snabbare än i lördags, den är fin :D

Köpte nytt proteinpulver oxå till mina mellanmål. Köpte vanilj men den var rosa, oroväckande lik jordgubb XD Får leva med det ett tag...

Ska köra lite med gummibanden ikväll när HS cyklar sen får det räcka för idag. Har fått hem pälstrynet så det blir några promenader oxå ju....

Har kommit på en fiffig grej att springa i såhär vid minusgrader, ska ta kort på det någon dag så ni får se...

Nu är det dags att färdigställa ett par engelska offerter...

Hej svejs...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0