Skafferitömning

Asså jag spyr snart.... Man kan ju inte slänga mat. Men man kan ju inte heller ha en massa snask hemma när man ska vara hälsosam.

Idag har jag alltså ätit nachochips rester (botten på påsen) och cloetta sportlunch. Bara SÅDÄR. Nu mår jag illa och har halsbränna. Har såklart inte ätit några mängder men när man bestämt sig och är psykiskt redo och inställd på välmående så känns det såklart som man skjutit sig själv i foten lite. Nåja.

Har kollat av dagens matsedel och det ser riktigt gott ut. Jag blir lika glad varenda gång jag läser mat. Tänk att få stoppa i sig så mycket gott och ändå gå ner i vikt. Slippa självsvält som ändå resulterar i viktuppgång eller psykisk ohälsa.

2010, jag säger det igen... MY YEAR!!!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0