SKIT

Åkte till verkstan efter jobbet idag för att få tejpen bytt mot en ny ruta. Vad får jag höra när jag kommer dit?

JO RUTAN LÅG KROSSAD I FÖRPACKNINGEN DEN KOM I

Skit Posten Sverige AB säger jag bara!!

Så nu är det bara att bo i telefonluren imorrn och ringa runt och försöka kräva pengar tillbaka... Meken ligger i nuläget ute med närmare 1400:- på rutor som är överallt but on my car.

MY LUCK

PS: I övrigt är jag nöjd och glad. Har några stora bröllop på G och det är hur kul som helst att jobba med DS

Hej svejs!

Sanna: Idag blev det bacon med broccoli och äggröra, du med va!! :D

Kommentarer
Postat av: Kimpan

Men vilka jälva dårar!

Shit va irriterande!!



Duktiga du som sliter med träning o jobb, förstår inte vad du får all energi ifrån!!

2010-01-27 @ 20:41:49
Postat av: Anonym

Haha, det blev faktiskt en repris på dagen innan... bacon låter gott :D

2010-01-28 @ 09:06:10
URL: http://sannastrassel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0