Söndag

Sista söndagen innan man kastas in i allvaret igen. Jag är sååå inte motiverad. Har verkligen ångest över att gå tillbaka till all stress och elände som ett jobb innebär. BLÄ! Vill ha julslapp forever!! 2010 verkar trots tidningarnas artiklar visst bli ett bröllopsår, hos oss iaf. Vilket innebär a whole lot of work for me!

Om 22 dagar STARTAR NAGELUTBILDNINGEN! Blir en liten nystart i livet!

Imorrn börjar mitt GI liv oxå. Ska bli skönt med det som livsstil. Wish me luck.

Igår hade jag och HS spel och partykväll. A night for 2 :) Jag drack bubbel och HS rödtjut. Han spöade skiten ur mig i dubbel Fia med knuff och sen gjorde jag detsamma mot honom i Triominos. YAYH! Sen blev det rotfruktsgratäng oh fläskfille till middag med glass till dessert. YAMMIE!

Sixten blir stadigt bättre, han har inte hållt oss uppe hela natten heller :) Däremot dricker han fortfarande inte själv ur skål.

Näe, nu är det GI plugg som gäller, sen ska jag se Köping på tv. Längtar efter fortsättningen på OTH...

God fortsatt söndag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0