Synd

Idag har jag syndat lite genom att äta "lite" kroppkaka på jobbet till lunch. Det var kroppkakor med rårörda lingon, fläsk och coleslaw. Jodå, hade ju inte gärna kunnat äta bara fläsk och lingon, eller? Fatta formen på magen efter det.... :D Ska inte påstå att jag mådde bra efter. De andra åt dessutom tårta på det, det gjorde inte jag, har verkligen inget sötsug. Har iaf gått ner över 1/2 kg de första dagarna... nu vet jag inte. Så det ger iaf resultat.
 
Imorrn blir det träning först och sen en dag på stan med finaste Sanna. Sen har vi p-konferens med fest på söndag. Blir uppstigning tidigt. Bussen går 9 från jobbet och 8.15 tillbaka på mån morgon. Precis lagom inför en hel arbetsvecka. Val av datum kan diskuteras!!

Nu över till något annat. HAITI. Arma människor (som överlevt) behöver all hjälp de kan få. SMS'a AKUT NU till
72 900 så bidrar du med 50kr. Det har jag gjort, 2 gånger!!

Bon week-end tout le monde!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0