Tisdag, snart är det helg!

Man ska ju vara positiv säger de.....

Sitter nytränad och nyduschad i soffan framför kustbevakarna. Äter lax med broccoli, gröna ärtor och fetaost. Jättegott och JÄTTEnyttigt. Hur smaskigt som helst. Körde 50 min pump and tone på Zumba idag och det känns redan. Man tror inte det men så är det...framför allt axlarna känner jag av, det var heltkropp stryrka på schemat idag.

HS är borta inatt så Blixten Mc Queen och jag ska ligga på soffan en stund och sen gå och lägg oss tidigt. Jag drack kaffe vid 16 igår och kunde inte somna förrän efter 00.30. Har aldrig hänt förr...

Näe shit, det här inlägget var ju hur tråkigt som helst, så jag avslutar här!

Tjing!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha, great minds think alike!? Meeeen jag måste köpa ärtor! Vad äter vi imorgon du snygging? Blir vi där vi vill vara den här gången eller hur fan ser det ut? ahahah! Puss Love

2010-01-26 @ 23:52:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0