Trötter

Kroppen funkar som en klocka. Jag läste att trötthet och huvudvärk skulle kunna komma krypandes typ igår, och det stämmer. Jag sover som en gris om nätterna och gärna 12 timmar. Bortsett från att Sixten har fått dille på att väcka mig för diverse nattliga aktiviteter. Inatt skulle han gå ut på tomten och där sprang han omkring och pinkade förnöjt och var inte alls stressad över att det var mitt i natten och kallt som attans. Sötis. Ont i huvudet har jag idag, förmodligen för att jag sovit för mkt.

Som svar på din fråga Frieda. Det är lite svårt på jobbet när man bara tex kan äta fisk och sås utan potatis och inte få någon sallad till, man blir inte riktigt mätt. Sen äter man ju ingen lagad middag heller och inte fullt mellanmål så jag äter inte tillräckligt. Men det löser sig nog de andra dagarna. Måste fixa proteinpulver så jag kan göra shakes till mellanmål.

Näe fy bubblan. VM i ointressant inlägg men what the heck. Nu måste jag sätta fart med make och kläder. Är sen!!

Hej svejs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0