Back on track

Jag sa ju det. One step back and two steps forward. Sista skoldagen gick strålande. Jag var snabb och gjorde ett toppresultat. Är supernöjd. Gårdagen var bara en skitdag, att skratta åt. Man måste få ha såna!

Har hämtat lilla gullskrutten, sååå skönt att ha honom hemma igen. 4 dagar som har varit de längsta tidigare har gått på 1 kick. Snacka om att man är busy these days. Lillputte har dock haft det jobbigt hos mommo o moffa. Så mycket löptikar överallt så sen i söndags har han ätit 2 gånger och bajsat 2. Rena rama bantningskuren. Tänk om jag kunde va så :)

Imorrn ska jag springa igen efter jobbet, oavsett yttre omständigheter. Nu är det dags, nu kör vi!! Det finns liksom inga ursäkter längre....

Lyxfällan it is...

Tjing! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0