Going strong

Skoldagen idag var sådär. Gjorde det fulaste par händer i naglar någonsin. Och jag bara skrattar åt det. FÖR SKITSAMMA, one step back, two step forward! Jag är helt slut i kropp och sinne av att jobba 6 av 7 dagar i veckan och plugga och göra naglar på sidan av det. Man ska ha ett liv också! I morse höll jag knappt på att få upp ögonen. Stressade som sjutton, missade bussen iaf för att det var så halt så man inte kunde springa (tro inte jag går i tid till bussen, nejdå, min tid är beräknad på spring :) När jag väl kom på det usla SL tåget så skulle den resan inte heller gå nåt vidare. SIGNALfel så vi fick stanna flera gånger. Så den vanliga resan på 25  eller 30 min tog över 50 minuter så jag kom sent till skolan oxå. När jag väl kom dit fick jag veta att vi hade modeller som väntade, inget vi visste om för morgonen. SUCK! Mina händer skakade av stress och jag skrattade inombords över hur fina naglarna inte blev, haha. Nåja. Tjejen som fick naglarna fattade ju inget iaf, för henne var de ju finast i världen!! Never again säger jag!

Jag hade bestämt att jag skulle träna idag, på något sätt. Mina två inte djävular gav mig iofs träning nog. Den ena sa "Whatever, du blir inte smalare och snyggare bara för att du tränar idag" medans den andra sa "DU MÅSTE träna, annars kommer det aldrig bli någon förändring" Vad hade jag för val? Gav mig ut direkt på en spring tur och satan vad jobbigt det var. Och de små monstren i mitt huvud bråkade hela vägen "En kort runda räcker, du orkar inte mer", "Kom igen, du borde springa ännu längre" "1km är bättre än ingen km" osv... 5.5km blev det iaf och jag är helt slut i benen nu. Har ff träningsvärk i axlar och ben efter golfen.

 
Här är han med hans andra jag!

Nu är HS klar på träningscykeln så nu ska jag ta och hämta ett par filar så jag kan fixa mina naglar. Har återbesök på mig själv i läxa idag!

Hej svejs


Kommentarer
Postat av: Sanna

Den onde, den gode, den fule... Försök vara snäll mot dig själv!!! puss

2010-03-17 @ 19:56:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0