Happy!

Idag är en bra dag. Efter en tung vecka med mycket slit så har det äntligen burit frukt. Har haft 2 kunder utifrån på skolan idag och jag fick bara positiv kritik gällande resultatet. På sista modellen så sa läraren att det var EXAMENSNAGLAR!! = såna vi ska träna oss fram till inför provet i juni. Im so happy!!

Fick bra kontakt med sista modellen, en ballerina/filmproducent. Vi tog en sallad efter och hon bjöd in till hennes klubb i stan. Får se när det kan tänkas bli av :) Jag har äntligen kommit på ett namn till firman oxå... ska registreras så småningom :)

För övrigt är jag inte speciellt nöjd med snön. Plusgraderna dock gav mig möjlighet att använda 5 lager tunntröjor idag och skaljacka. Skönt som omväxling till dunjackan! Men skor är ett minus. Fodrade gummistövlar någon? På tal om gummistövlar så är det nog precis vad jag ska dra fram ur "gabberoben" och använda imorrn. Who gives a damn? Varma torra fötter är bättre än blöta snygga fötter, eller??

;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0