Helg igen

Hurra hurra. Strax helg igen! Den här veckan har varit mycket intressant, lärorik och framför allt kul! Went back to work idag, mindre motiverad och med blandade känslor. Men det gick bra. Har svarat på massvis med bröllopsförfrågningar och jobbat på redan bokade bröllop hela dagen. Love it! Imorrn ska jag vara på bokningskontoret i sthlm, ska bli kul med lite variation. Lång väg att köra, ut på Värmdö, men jag gillar ju att köra bil. Kvalitet på bilen kan diskuteras :D

Fick rutan på bilen bytt igår, ÄNTLIGEN! 700 spänn fick jag betala för hela kalaset (inklusive den tidigare bytta lampan, fixade dörren och fixade sladdar), som hittat!! TACK Saliba!

Nu ska jag Pimp My Nails. Dags för påfyllning och upphottning! Har köpt gold shimmer under gel bl.a. Grymt snyggt!!

Hej svejs!  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0