Nedläggning?

Ibland undrar man... varför man bloggar. Är det bara nutidens dagbok för att få skriva av sig och ens någon som bryr dig? I doubt it!

Har varit på bokningskontoret på Värmdö idag, körde dörr till dörr på 60 min. Grymt bra jobbat för övrigt! Hade väldigt kul med Lojsan, Ann och M-T. Ser fram emot att sitta där snart igen!

Imorrn kommer chefen på gelé återbesök. Ska bli kul... har inte gjort andra naglar än mina egna sen i tisdags. Nåja, är efterfrågad i sthlm så det blir väl att hänga där inne 1 dag i månaden för kundbesök. Kul. Jag trivs oerhört med mitt liv just nu. Jag råder alla med drömmar att försöka förverkliga de.

Nu, Leksand-Växjö och Almtuna-Västerås.

Over and out readers & none readers


Kommentarer
Postat av: Therese

Heja heja Almtuna, hoppas ni förlorar och åker ut så jag slipper slåss om parkeringsplatser!!!

Jag följer iaf dig och ditt liv via bloggen så slutar du skriva kommer jag inte ha nån koll alls... så ofta som vi hinner träffas menar jag!

Imorrn ska iaf jag och lilla fröken ha en mysdag på stan men cafélunch och shopping!

KRams

2010-03-05 @ 22:53:38
Postat av: Sara

Hej! Nej inte ska du sluta blogga inte :) Kul att du börjat med Gelé nu! hur känns det? Skönt att du är klar med manikyr och pedikyr!:) Jag gjorde mitt sista prov igår i akryl. Så nu är det bara att skaffa sig massa erfarenhet:) Jag jobbar som kontaktperson på sidan om nu några dagar i veckan. Har ev. en anställning på en salong på gång. Får se hur det blir med den! Jag ska göra gelé naglar på mig själv idag har jag tänkt, får se om det blir något spännande! Sköt om dig! Sara

2010-03-09 @ 11:20:13
URL: http://saraagren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0