Trrrrööött

Hujeda mig. Jag är slut som artist. Det tär på en att ligga på topp :) Skämt å sido så är jag helt färdigt. Känner mig så anti och omotiverad. Skulle bara vilja grina.... Jag vet att det är för att jag är helt slut så då är det ju inte lika som när man är ledsen. Å andra sidan är ju jag så blödig så ett avsnitt av Sjukhuset, Halv 8 hos mig eller Fuskbyggarna skulle göra susen haha.

Kom hem till en magsjuk hund idag. Dessa löpfläckar blir jag tokig på. Nu blir det koppel och fläckförbud för lille herrn tillsammans med risavkok och risdiet närmsta tiden. Den lediga dagen imorrn som bortblåst med andra ord. Här blir det att springa och öppna dörrar natt som dag för att hunden ska få göra sitt och bli frisk.... SUCK! Skippar därför löpningen idag och kör hopprep och styrka istället.

HS är påväg hem från affären med Halloumi och annat gott. Vi ska grilla det idag och sedan göra spätt på jumboräkor och pilgrimsmusslor.... Yammie!!

Kan rekommendera min favvisdessert just nu, funkar som frukost, lunch, mellis, middag och dessert :) Grekisk yoghurt (bra ur GI perspektiv) med pecannötter, apelsin och honung!!

Klurar på mitt kommande företag. Ska nog boka tid hos min bank och ordna kontor+kort, kortterminal och bokföringssystem... Ska kolla alternativen iaf. Känner att jag vill driva det vidare och startar jag upp allt så kan jag bara tuta och köra som jag vill sen... Wish me luck!

Nähe... ris var det. Och hopprep för den gode, den onde och den fule. Puss till Sanna!!

Ha en trevlig helg gott folk. Imorrn ska vi kolla ny bil till HS.... Audi, BMW eller VW och köpa nagelbord till mig.

Kramen!!

Kommentarer
Postat av: Therese

Vi ska oxå shoppa idag :-)

2010-03-20 @ 10:17:14
Postat av: Frieda

När ska vi ses egentligen?? Jag behöver en dos av Alexx, med allt vad det innebär, skratt, tårar, glädje, vänskap! I love you min bästa vän! eventuellt ses vi ju en sväng imorrn, men det är inte tillräckligt! Puss

2010-03-27 @ 01:16:31
URL: http://gaaa

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0