Svamp Bob

Det var en 6 årig kille som på fotbollen förra helgen frågade mig om jag gått på Mulle när jag var liten. Nej sa jag. Det fanns inte då. (jag är apgammal).

Idag har jag varit på Mulle! Jag har varit ute med syster, svåger och systerdotter och plockat svamp. Det folk får ihop på en dag plockade vi på 1 timme. Det är bra med en Tarzan till svåger!!!!

Efter svampen skulle jag shoppa. Shoppade tydligen så hårt så jag sträckte en bröstmuskel. Kan inte lyfta ena armen :) Min kära vän Cissi försöker hela mig med drinkar nu. Ack Cissi, tack. Sprit är livets vatten :)


Kommentarer
Postat av: Jessica

Wiiii! :) Alexx har börjat skriva igen :D Roooooligt :) Hoppas att du mår bra gumman! KRAM

2011-10-02 @ 10:03:57
URL: http://jessica-livetleker.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0