Im back!

Hola todos, Salut a tous, Hej svejs, Hello and you name it! Im back in the business!!!

Jag inser att jag varit borta i 1.5 år nästan. Hallå, hur hände det?? Har ju med all säkerhet inga läsare kvar men vad gör det. Jag ska skriva för skrivandets skull, som terapi. För jag behöver terapi, alldeles säkert.

Jag har länge tänkt börja blogga om träning och kost. Inte leka expert som många andra för det är jag ingen. Men kanske inspirera andra människor att söka information för att få kunskap om träning och kost så som jag behöver den informationen och kunskapen. Dock inser jag att det aldrig kommer gå. ALLA säger, tycker, tänker och kan olika om träning och kost. Jag har det senaste 1.5 åren testat diverse metoder men blir bara "fetare". Droppen var just TRÄNING. Ju du hörde rätt. Jag gick UPP i vikt och kände mig svullen snarare än smal och smärt. Gymmet = inget för mig. Löpträning och annan likvärdig träning är more my style men nu när jag trots allt lagt på mig så orkar inte kroppen släpa runt på allt så jag får ont istället som den gamla kärring jag tydligen blivit. 30 remember? De senaste dagarna har jag således levt på delicato bollar och arraksbollar och det känns bra. NOT!

Jag ska börja träna, jag lovar. Inte idag med I MORGON...såklart!! Beach 2012, here I come!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0