Tvångstankar

Idag har jag gått hela dagen igen och tänkt på vad jag ätit och hur mycket jag borde träna. Varför ska det vara såhär. Är man lycklig för att man är smal? Är man lyckligare som smal än som normal eller tjock? Är man lycklig smal även fast man aldrig får äta något gott med risk för att gå upp i vikt?
*****************************************
NEJ
*****************************************
Idag har jag gått hela dagen igen och tänkt på vad jag ätit och hur mycket jag borde träna. Varför ska det vara såhär. Är man lycklig för att man är smal? Är man lyckligare som smal än som normal eller tjock? Är man lycklig smal även fast man aldrig får äta något gott med risk för att gå upp i vikt?
*****************************************
NEJ
*****************************************
Varför tror man det då? Kan någon snälla svara på det? Det känns som att det borde finnas saker i livet som är viktigare än det liksom. Hallå. Vaddå I-lands problem.
Det skålar vi på, jag har ju ändå fått fika idag igen så jag kan väl ta ett glas vin oxå.
Hej svejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0